Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Грушинська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04398502) був реорганізований і увійшов до складу Первомайської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Новини Грушинської сільської ради

ПОЛІЦІЯ ІНФОРМУЄ. ШАХРАЙСТВО.

Командна робота для покращення життя мешканців

Відеосюжет ТРК "Надія" з завершення реалізації проєкту в рамках співробітництва громад «Кращі дороги – добробут Первомайщини», який став одним з переможців обласного конкурсу «Разом у майбутнє» в 2020 році.

Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19

ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ СТАНОМ НА 09 год. 00 хв. РАНКУ 05 СІЧНЯ 2021 РОКУ

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації по всій території України

Уряд продовжив карантин до 24 квітня 2020 року

Уряд продовжив карантин до 11 травня 2020 року

Уряд продовжив карантин до 22 травня 2020 року

Уряд продовжив карантин до 22 червня 2020 року

Уряд продовжив дію адаптивного карантину до 31 липня

Уряд продовжив дію адаптивного карантину до 31 серпня

Уряд подовжив адаптивний карантин до 31 жовтня

Про внесення змін до ПМКУ 392 від 20.05.2020 року

У М.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ ВІДБУВСЯ КРУГЛИЙ СТІЛ НА ТЕМУ "ЗМІНИ КОНСТИТУЦІЇ ТА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ"

Мінрегіон спільно з ОДА посилить комунікацію з громадськістю щодо децентралізації

Олексій Чернишов взяв участь у Консультативній раді з питань місцевого самоврядування у Парламенті

Телерадіокомпанія "Надія": Грушинська Амбулаторія в умовах карантину

З РОБОЧИМ ВІЗИТОМ ДО МІСТА ЗАВІТАВ НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ УКРАЇНИ

Олексій Чернишов: Завершено основний етап реформи адміністративно-територіального устрою

Карантин по Грушинській сільській раді продовжено до 11 травня 2020 року

Розпорядження сільського голови від 27 березня 2020 року № 29 "Про внесення змін до розпорядження сільського голови від 17.03.2020 року № 24 "Про заходи із попередження поширенню на території Грушинської сільської ради коронавірусу COVID-19"

Розпорядження Грушинського сільського голови Про заходи із попередження поширенню на території Грушинської сільської ради короновіруса COVID-19 від 17 березня 2020 року № 24

МОЗ: Алгоритм надання медичної допомоги хворим на COVID-19​

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЦНАП ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ПАМ’ЯТКА ПРО САМОІЗОЛЯЦІЮ ПРИ ЗАГРОЗІ ПОШИРЕННЯ КОРОНАВІРУСУ 2019-NCOV

Всеукраїнська школа онлайн стартує 6 квітня о 10:00. Перелік каналів трансляції

Для споживачів газу розроблена експрес-реєстрація в онлайн сервісі 104.ua

ПЕРВОМАЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ УВІЙШЛА В ПЕРЕЛІК ЛІКАРЕНЬ, ЯКІ ПЕРШИМИ БУДУТЬ ПРИЙМАТИ ПАЦІЄНТІВ З КОРОНАВІРУСОМ

Особлива думка»: наскільки готова Первомайщина до боротьби з коронавірусом Відверто – про головне. Наскільки готова Первомайщина до боротьби з коронавірусом? Дивіться авторську програму «Особлива думка». Гості в студії телеканалу «Надія» - головний лікар Первомайської центральної районної лікарні Іван ПАНАРІН та лікар-епідеміолог Первомайського району Сергій КРАВЧЕНКО.

Карантин в Україні буде продовжено до 22 червня, а його пом’якшення відбуватиметься у 5 етапів

  • Що запрацює з 22 та 25 травня: роз'яснює Шмигаль. З 22 травня Україна буде переходити до адаптивного карантину, який передбачає поетапне пом'якшення обмежень. Рішення про подальший перебіг карантину будуть прийматися на засіданні Уряду в середу, 20 травня.

    "Вже з 22 травня буде розглянуто питання переходу до другого етапу карантину, який включає низку пом'якшень. Ми дозволимо рух міського і приміського наземного транспорту, ми дозволимо проведення спортивних змагань без глядачів, ми також дозволимо роботу готелів, окрім хостелів, але не роботу ресторанів і басейнів у готелях. Також буде надана можливість проведення служб у храмах з розрахунку одна людина на 10 кв. м", – зазначив Прем'єр-міністр;

  • Карантин діятиме до 22 червня, але з послабленнями. За словами головного санлікаря, карантин в Україні буде тривати до 22 червня. Однак обмеження будуть пом’якшуватись: вже з 22 травня будуть відкриті фітнес-центри та спортивні зали, а також кінотеатри під відкритим небом і ресторани (на винос). А з 25 травня Кабмін також дозволить відновити роботу метрополітену (у тих містах, в яких дозволяє епідемічна ситуаці);

  • Поїздки у метро з 25 травня: якими будуть вимоги? Основними вимогами для поїздок у київському метро з 25 травня буде наявність масок, рукавичок і дистанції, – повідомив Віталій Кличко. А ще після відновлення роботи підземки пасажири зможуть користуватися виключно електронним квитком;

  • Допомога на дітей для ФОП: правила надання зміняться. Зареєстровані у 2020 році та звільнені від сплати ЄСВ фізособи-«єдинники» матимуть право на допомогу на дітей. Мінсоцполітики вже розробило проект постанови КМУ, яка вносить зміни до Порядку надання допомоги на дітей для фізосіб-«єдинників» І та ІІ груп;

  • Інші новини. Держпраці нагадала, як видаються та оплачуються лікарняні листки під час карантину; затверджено вимоги щодо профілактичних заходів при здійсненні торгівлі на продовольчих ринках; а ще Україна може відновити авіасполучення з ЄС вже з 15 червня (але це залежатиме від того, як все відбуватиметься в ЄС).

  • Коронавірус і Первомайщина: відеозвернення головного лікаря ЦРЛ

     

    Уряд оголосив загальнонаціональний карантин до 3 квітня 2020 року.

    18 березня 2020 р. головний лікар Первомайської центральної районної лікарні по телеканалу «Надія» звернувся до мешканців Первомайщини щодо ситуації з коронавірусом

     

    Відеозвернення головного лікаря щодо ситуації з коронавірусом

    Новости

    Уряд оголосив загальнонаціональний карантин до 3 квітня 2020 року. В мережі Інтернет багато недостовірної інформації щодо коронавірусу.

    ВИКЛЮЧНО медичні працівники можуть надати кваліфіковане роз’яснення, призначити лікування та розповісти про профілактику коронавірусу та інших інфекційних хвороб.

    Головний лікар Первомайського центру первинної медико-санітарної допомоги Раїса ГОРЯЧОК по телеканалу «Надія» звернулась до мешканців Первомайщини щодо ситуації з коронавірусом

Як оформити субсидію онлайн. Роз’яснення Мінсоцполітики

03 жовтня 2019 | 11:09

З наближенням опалювального сезону міністерство отримує все більше питань від громадськості щодо теми субсидій на житлово-комунальні послуги.

«У проєкті бюджету на 2020 рік закладено 47 628,6 млн грн на виплату пільг та субсидій. Цієї суми вистачить для задоволення потреб усіх категорій населення, які потребуватимуть державної допомоги з оплатою комунальних послуг», - підкреслює Міністерка соціальної політики України Юлія Соколовська.

Ба більше, сьогодні оформити субсидію можна навіть через мережу Інтернет. Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».

3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/, де потрібно заповнити форму, а саме - обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

- заяви про призначення та надання у грошовій формі (зазначається відділення банку);

- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Буде вказано її номер, про всяк випадок збережіть його.

2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.

В Україні змінилися правила перевезення ручної поклажі, велосипедів і тварин у потягах

9.04.2019, 15:40

Набули чинності оновлені правила пасажирських залізничних перевезень

9 квітня набули чинності оновлені Правила перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом зі змінами, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 01.02.2019 № 74.

Правилами, зокрема, встановлено, що максимальна вага ручної поклажі, що може перевозитись однією особою безплатно, становить 36 кг, ще до 14 кг додатково можна провозити за тарифами багажу.

До ручної поклажі відносяться дитячі коляски (при проїзді дитини), велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного). Проте у вагонах регіональних поїздів за перевезення велосипедів доведеться доплатити як за 20 кг багажу. Якщо ж велосипед перевозитиметься у приміському поїзді у нерозібраному вигляді, за нього доведеться заплатити вартість повного квитка. За відсутності технічних умов (місць) для їх розташування у вагоні, не дозволяється перевезення велосипедів у поїздах категорій "Інтерсіті" та "Інтерсіті+".

Понад встановлену норму ручної поклажі можна перевозити портфель, дамську сумку, лижі та палиці до них, сноуборд, вудлища, фотоапарат, відеокамеру та інші дрібні речі за умови їх розміщення на поличках та у рундуках для ручної поклажі.

Дрібні тварини (до 45 см у холці) та птахи можуть перевозитись у клітках чи іншій спеціальній тарі жорсткої конструкції, плата за їх перевезення стягується як за 20 кг багажу. Для перевезення великих тварин господарю доведеться «викупити» все купе. Необхідно також мати ветеринарні документи на тварин та пташок.

 

 

 

СУДОВА ПРАКТИКА. УКРАЇНСЬКЕ ПРАВО. 

ВИПУСК ВІД 2019-03-20

Розірвання договору оренди землі. 

УКРАЇНСЬКЕ ПРАВО – портал юридичних новин

Позивач просила суд розірвати договори оренди земельної ділянки. Особа зазначала, що земельні ділянки вона успадкувала після смерті матері, яка за життя передала їх в оренду. Додатковою угодою від 2016 року до договору оренди землі були внесені зміни, згідно з якими строк дії договору продовжено з п'яти до десяти років. Позивач покликалась на те, що зі смертю матері припинилися всі зобов'язання, що виникли в результаті укладання нею договору оренди землі і це є підставою для його розірвання. Позивач має бажання розпоряджатися земельними ділянками на свій розсуд, про що попереджала керівника відповідача, проте останній на її прохання щодо повернення земельних ділянок відповів відмовою.

 

 

Нові правила отримання житлової субсидії на 2018-2019 рік

 23.10.2018  19 комментариев

Хто має право на отримання комунальної субсидії в 2018 році?

За законодавством України право на отримання державної субсидії мають сім’ї, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг (в межах встановлених норм споживання та з урахуванням пільг) перевищують розмір обов’язкового відсотка платежу. Сума платежу для кожного домогосподарства визначається індивідуально і залежить від сукупного доходу сім’ї.

Постановою Кабінету Міністрів № 319 від 27.04.2016 внесено зміни до порядку надання пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Одним з нововведень уряду є пропозиція тимчасової відміни пільг на квартиру. Таким чином, на період отримання субсидії громадянам, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, вони нараховуватися не будуть. Проте, розрахунок субсидії буде проводитися з урахуванням пільг на сплату послуг і обсяг обов’язкового платежу за послуги ЖКГ буде залежати виключно від доходів сім’ї.

Житлово-комунальна субсидія оформляється на одного з зареєстрованих членів домогосподарства (сім’ї), на ім’я якого відкрито особові рахунки на оплату комунальних послуг. Решта членів домогосподарства для призначення субсидії повинні підтвердити свою згоду на доступ і обробку персональних даних. Квартиронаймачі, які сплачують комунальні послуги відповідно до договору оренди, також мають право на надання субсидії.

Право на отримання субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива надається тим громадянам, чиє житло не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для обігріву. При цьому, якщо житлові приміщення опалюються одночасно декількома способами (теплова енергія та / або природний газ і / або електроенергія), субсидія призначається і виплачується тільки на один вид палива.

Хто не має права на комунальну субсидію?

Внаслідок оновлення урядової програми надання доплат на сплату комунальних платежів, призначення житлової субсидії відбувається з урахуванням майнового стану здобувача. Зважаючи на це, приблизно 15-20% субсидіантів позбавляються пільг на ЖК-послуги.

Юридичний портал України детально розглянув оновлені правила призначення і новий порядок переоформлення субсидій на 2018-2019 роки.

Через нові правила нарахування житлово-комунальних компенсацій в 2018 році, право на отримання субсидії втратили наступні категорії громадян:

  • орендодавці, які не задекларували доходи від здачі майна в оренду
  • особи, які вчинили одноразову покупку або оплатили послуги вартістю понад 50 тисяч гривень
  • володарі автомобілів, з дня випуску яких пройшло менше 5 років. Виняток становлять мопеди або машини, видані соцорганами
  • особи, які протягом 12 місяців перед зверненням за субсидією отримали спадщину або іншим законним спосіб набули право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб
  • боржники з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума двомісячної заборгованості яких перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
  • власники житлових приміщень з великою квадратурою: площа квартири перевищує 120 кв. метрів, а будинку — 200 кв. м. Обмеження не поширюється на дитячі будинки сімейного типу, прийомні та багатодітні сім’ї
  • особи працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку в Центрі зайнятості як безробітні. Таким громадянам органи УПтаСЗН автоматично зараховують в дохід три прожиткові мінімуми, що істотно знижує ймовірність нарахування субсидії
На які послуги і в якому обсязі поширюється субсидія?

Відповідно до програми житлових субсидій, держава відшкодовує витрати на оплату користування житлом та комунальних послуг (тепло-, газо-, водопостачання, водовідведення, електроенергії, вивезення побутового сміття та рідких нечистот). Крім того, один раз на рік, для сімей, які використовують для опалення тверде паливо, а для приготування їжі скраплений газ, надається грошова субсидія на їх купівлю (Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива).

Постановою Кабінету Міністрів України №409 від 06.08.2014 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» прийняті єдині для всієї України норми житла та споживання комунальних послуг, на які може бути призначена субсидія. Ознайомитися з вищевказаними стандартами на 2018 рік можна нижче.

Нормы жилья и потребления коммунальных услуг для субсидии

Уточнення! Кабмін переглянув соціальні нормативи споживання житлово-комунальних послуг для надання пільг і субсидій. Зокрема, для сімей, що складаються з 1-2 непрацездатних осіб (в тому числі пенсіонерів), соціальна норма житла, на яку надається субсидія була збільшена з 49 кв. м. до 75 квадратних метрів на домогосподарство (Постанова Кабінету Міністрів України № 300 від 26.04.2017).

Як отримати житлово-комунальну субсидію в 2018 році?

Процедура оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється структурним підрозділом з питань соціального захисту населення (соцзабез) за місцем реєстрації заявника (орендарі — за місцем проживання). Призначення субсидії здійснюється на підставі заяви та декларації. Документи можуть бути подані особисто або надіслані поштою. Крім того, в Україні працює система онлайн-оформлення субсидій.

Міністерство соціальної політики України оприлюднило інформацію про спрощення порядку надання субсидій. Згідно із заявою українського Уряду, таке рішення прийнято у зв’язку з регулярним підвищенням тарифу на житлово-комунальні послуги (зокрема — на газ, холодну і гарячу воду, електроенергію та теплопостачання). Вам буде потрібен наступний перелік документів для отримання субсидії (оновлений список):

  • заява на субсидію
  • при наймі житла — договір оренди
  • декларація про доходи (докладніше про заповнення декларації: які доходи враховуються)
На який термін призначається житлова субсидія?

Комунальна субсидія надається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців і розраховується:

  • на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня
  • на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня

Для орендарів житла (квартирантів) правила отримання субсидії дещо інші. Відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється за наявності договору найму (оренди). Субсидія надається до кінця місяця, в якому закінчується термін дії договору оренди, але не більше, ніж на 1 рік. Автоматичного переоформлення субсидії для квартирантів не передбачено і для подальшого отримання компенсації на сплату ЖКГ орендарю необхідно особисто звернутися в УПтаСЗН.

Для домогосподарств, які використовують природний газ / електроенергію для індивідуального опалення, розмір субсидії на опалювальний сезон розраховується з 16 жовтня по 15 квітня включно.

У деяких випадках субсидія може бути призначена за минулий період. Зокрема, при зверненні протягом двох місяців з початку опалювального (неопалювального) сезону субсидія призначається з початку такого сезону. Подібна норма діє і відносно громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, субсидія їм може бути призначена з дня виникнення відповідного права, але не більше ніж за 6 місяців до звернення за субсидією.

При відсутності змін в родині перерахунок субсидій здійснюється автоматично і не вимагає додаткового звернення до органів соцзахисту. Однак основним моментом для збереження житлової субсидії є своєчасне погашення своєї частини платежу за послуги ЖКГ. А з 1 травня 2017 року термін дії субсидії на наступний період не продовжується, якщо у громадян є двомісячний борг по оплаті комуналки.

Перепризначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон для деяких категорій субсидіантів здійснюється виключно після надання нових заяв і декларацій. Зокрема, це:

  • внутрішньо переміщені особи. Для оформлення субсидії ВПО більше не потрібно подавати договір найму житла, підставою для нарахування компенсації є акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї
  • громадяни, які звертаються за грошовими виплатами на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
  • сім’ї, в яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб в попередньому сезоні менша, ніж кількість прописаних
Як розрахувати розмір субсидії в 2018 році на оплату комуналки?

Алгоритм дій при самостійному розрахунку розміру житлової субсидії наступний:

  • визначення середньомісячного сукупного доходу сім’ї
  • розрахунок обов’язкового відсотка платежу за послуги ЖКГ
  • обчислення розміру обов’язкового платежу

Увага! При розрахунку сукупного доходу сім’ї не враховується державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також допомога внутрішньо переміщеним особам. Решта видів соціальних виплат (в тому числі стипендія) підлягають обліку.

Для приватних підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, сукупний дохід (незалежно від отриманого прибутку) за кожен місяць розраховується за таким принципом:

  • платники єдиного податку 1 групи — зараховується дохід на рівні мінімальної заробітної плати, встановленої Кабміном
  • платники єдиного податку 2 групи — два розміри мінімальної зарплати
  • платники єдиного податку 3 групи — три розміри мінімальної зарплати
Калькулятор розрахунку субсидій онлайн

Сам по собі розрахунок субсидії досить складний, тому що пов’язаний з використанням безлічі критеріїв і застосуванням різних коефіцієнтів і формул. Щоб спростити для громадян процес обчислення Міністерство соціальної політики України розробило онлайн калькулятор субсидії.

Кабінет Міністрів України вніс зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій. Згідно з нововведеннями, при призначенні безоплатної компенсації на оплату ЖКГ до сукупного доходу громадян тепер не будуть зараховуватися:

  • вартість безоплатно отриманих санаторно-курортних путівок
  • вартість протезно-ортопедичних виробів та засобів реабілітації
  • суми регресних виплат (відшкодування шкоди за ушкодження здоров’я працівника)

Ще одним нововведенням КМУ при призначенні субсидії на 2018 рік є послаблення пенсіонерам. Змінено систему обліку доходів, тепер непрацюючі пенсіонери будуть оформляти житлову субсидію за новими правилами. Замість сукупного доходу за попередній рік, при розрахунку компенсації їм буде враховуватися дохід тільки за попередній перед зверненням місяць.

Як отримати субсидію тільки на фактично проживаючих мешканців?

Розгляд комісією питання про нарахування субсидії на фактичну кількість людей, які проживають в квартирі (будинку), здійснюється на підставі письмової заяви субсидіанта з відповідним проханням. При цьому, в декларації вказується повний склад зареєстрованих мешканців, але з позначкою «не проживають» навпроти відсутніх членів сім’ї.

На підставі цих документів, а також довідки, що підтверджує факт непроживання конкретної особи за цією адресою, соціальний інспектор перевіряє матеріально-побутові умови і складає акт. За результатами перевірки співробітниками УСЗН готується подання на Комісію, рішення якої є обов’язковим до виконання ЖКГ.

Таким чином, цілком реально отримати через комісію постанову про нарахування плати за послуги ЖКГ тільки на проживаючих у квартирі людей (наприклад, не на 4 прописаних, а на 2 реально проживаючих). І доходи для розрахунку субсидії також будуть братися тільки на тих осіб. які фактично мешкають у приміщені.

Уточнення!Винесення такого рішення жодним чином не впливає на прописку громадян, відсутніх за зареєстрованим місцем проживання. Вони як і раніше будуть прописані за старою адресою, але на період їх відсутності плата за комунальні послуги нараховуватися їм не буде.

Про які зміни в сім’ї необхідно повідомити в соцзабез?

Відповідно до закону, одержувач субсидії зобов’язаний повідомити орган соціального захисту населення про будь-які зміни в родині, будь то зміни в складі мешканців, соціального статусу, джерела доходів, модифікації переліку одержуваних ЖКГ послуг або умов їх надання, а також про придбання товару або оплати послуг на суму понад 50 000 гривень. Інформування органу соцзахисту про зміни, що сталися відбувається у встановлений Законом термін (один місяць), шляхом подання відповідних документів. У разі зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб подаються також нові заява та декларація.

Чи проводиться перерахунок субсидії при підвищенні вартості комунальних послуг?

Відповідно до пункту 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, перерахунок субсидії в межах установленого терміну її призначення здійснюється без звернення громадян у випадках:

  • зміни цін і тарифів на послуги ЖКГ
  • встановлення нової дати початку (закінчення) опалювального періоду
  • встановлення КМ нового розміру частки витрат громадян на оплату ЖКГ
  • зміни соціальної норми житла та нормативів користування комунальними послугами
  • проведення перерахунку розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі

Нещодавнє підвищення тарифів на гарячу і холодну воду, опалення, газ і світло викликає збільшення кількості звернень громадян за компенсацією в опалювальний сезон 2018. У той же час через зростання цін на комунальні послуги зростуть і витрати на субсидії з держбюджету. У зв’язку з цим процедура надання субсидії у 2018 році буде реформована.

УжасноПлохоСреднеХорошоОтлично Рейтинг статьи: 4,85 из 5,00

19 online консультации по “Нові правила отримання житлової субсидії на 2018-2019 рік”

ЮРИДИЧЕСКАЯ КОНСУЛЬТАЦИЯ ОНЛАЙН 

Коля

  • 17.09.2018 в 16:55

    Багато осіб непенсійного віку звільнені з попереднього місця роботи у зв’язку з різноманітними ліквідаціями і реорганізаціями держустанов. Такі особи позбавлені засобів існування з незалежних від них причин (з ініціативи держави). І якщо у сім’ї є така особа — по новим правилам цій родині субсидія призначатись не буде. Фактично виходить, що людина не має доходу з вини держави, а постраждає від цього ціле домогосподарство, у якому проживає особа з таким «доходом»…

  • Людмила

    05.09.2018 в 15:23

    Хотели оформить субсидию на квартиру, снятую по договору найма. Причина отказа: в справках ЖКО из Тепловодоканала, газовой службы и РЕМ нулевые показания, так как в квартире нет прописанных. Для назначения субсидии требуют указывать количество зарегистрированных на жилплощади, а отсутствие таковых является причиной для отказа. Прописаться в квартире не можем, так как арендуем её (есть договор найма). Таким образом, наши низкие доходы позволяют оформить субсидию, а требуемые справки — нет.

  • Богдан

    23.08.2018 в 17:19

    Щоб дізнатись про подовження субсидії зайшли на сайт Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій. В графі «№ Заяви» вказано дійсний номер, але графа «Розмір Субсидії ЖКП За Місяць, грн.» містить незрозумілу суму (менше, ніж повинно бути насправді). Некоректна сума міститься також в графі «Розмір Субсидії СГТП Річний» он-лайн Реєстру субсидіантів. Графа «За Період» відображає лише плату за попередній сезон, без корегувань за поточні періоди. Оформлення субсидії на новий опалювальний сезон 2019 року, як і її продовження, не відображається на сайті Міністерства соцполітики України в online-режимі. Період нарахувань в Єдиному держреєстрі отримувачів субсидій не включає часовий проміжок, коли було отримано компенсацію сплати за газо-постачання і призначено субсидію на вивіз сміття, ліфт і СДПТ (ці платежі не враховані в субсидійному Реєстрі).

  • Неля

    16.08.2018 в 14:13

    Здала довідку про склад сім’ї для субсидії, а також документи (копія свідоцтва) про розлучення, але для призначення компенсації ЖКХ в соцзахисті вимагають ще акт про те, що другий з подружжя фактично не проживає з дружиною (вже колишньою жінкою).

  • Марина

    12.08.2018 в 19:57

    Подавала заяву та декларацію на оформлення субсидії в електронній формі, через офіційний веб-портал Мінсоцполітики. ЕЦП заявника не було, але підписала документи звичайним підписом (у паперовій формі) протягом одного місяця з дня подання електронної заяви і декларації через Інтернет. У наданні субсидії було відмовлено з посиланням на пункт 13 Постанови КМУ № 848.

  • Тетяна

    30.07.2018 в 22:05

    При заповненні декларації на субсидію було таке запитання: «чи перебували за кордоном більше 60 днів за півроку».

  • Богдан

    09.07.2018 в 13:16

    Отримав субсидію. До цього придбав авто, якому було вже 5 років. Згідно нових правил призначення субсидій, її не нададуть, якщо авто менше п’яти років. Але мені відмовили у продовженні субсидії, мотивуючи це тим, що доходи для розрахунку беруть за попередній рік, а минулого року моєму авто було 4 роки.

  • Надія

    15.06.2018 в 14:00

    В квартирі зареєстровано три особи: я (інвалід дитинства), малолітній син і донька, яка проживає разом з чоловіком за межами України. Діти поїхали заробити гроші на своє житло. Мені відмовляють в отриманні субсидії через прописку дочки. Оплатити всі послуги ЖКГ я не зможу.

  • Антон

    29.05.2018 в 16:07

    По новым правилам для получения субсидии непрописанных родственников заставляют вписывать в декларацию. При этом доходы таких родственников будут учтены дважды, как будто за свои квартиры они не платят.

  • Тарас

    24.05.2018 в 19:44

    Дружина зареєстрована за місцем колишнього проживання (до шлюбу), а фактично проживає разом з чоловіком. При поданні документів на субсидію чоловіком та матір’ю дружини, її доходи враховано за двома адресами. Тож дохід один, а враховується в обох випадках (тобто двічі).

  • Itisa

    23.05.2018 в 13:26

    Особам працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку в Центрі зайнятості (як безробітні) органи УПтаСЗН автоматично зараховують в дохід три прожиткові мінімуми! Це істотно знижує ймовірність нарахування субсидії, а фактично — таким особам взагалі не дадуть компенсацію на оплату комунальних послуг.

  • Юрій

    13.05.2018 в 17:44

    За новими правилами право на субсидію втрачають громадяни, які є власниками будинків площею 200 та більше квадратних метрів. А яка саме площа мається на увазі (житлова, загальна чи опалювальна) — не зрозуміло.

  • Брехер Татьяна

    06.04.2018 в 11:19

    У будинку зареєстровано четверо осіб, а фактично проживає лише одна людина. Субсидію не надають і вимагають надати довідки з місця проживання інших зареєстрованих осіб. В довідці про склад сім’ї вказано: «зареєстровані, але не проживають». Соцзахисту така довідка для надання субсидії не підходить. При цьому, із 4 зареєстрованих в помешканні людей, двоє проживають в Криму. Отримати довідку про місце проживання цих осіб неможливо. І це спрощена система надання субсидій?!

  • Алексей

    24.03.2018 в 13:25

    В отделе субсидий говорят, что про смену места работы, изменение заработка (и про отсутствие дохода) сообщать в отдел субсидий уже не нужно. Всё автоматически пересчитывается на основании сведений из налоговой.

  • Ірина

    10.01.2018 в 14:57

    З величезною бюрократичною тяганиною оформили субсидію на 2018 рік. Оскільки її розмір незначною мірою покривав комуналку — виникла заборгованість за послуги ЖКХ. Після погашення заборгованості, субсидію так і не поновили.

  • Нагорна О.В.

    09.12.2017 в 21:03

    Я живу в Кропівницькому. Мені держава надала субсидію. В ДП «Центргаз» повідомили, що з нового 2018 року якщо не випалювати весь газ — субсидію заберуть і обов’язковий платіж буде платити субсидіант.

  • Лідія

    19.10.2017 в 07:44

    Після прийняття нової пенсійної реформи моїй мамі перерахували пенсію. Зараз з усіма надбавками виплати складають майже 3,5 тисячі гривень. Чи не відберуть субсидію через підвищення пенсії?

    • Юридический порталКонсультация юриста

      19.10.2017 в 09:46

      Призначену на зимовий період субсидію, через підвищення пенсій в Україні, ніхто відбирати не буде, адже її розрахунок проводився з урахування доходів за попередні півроку. Проте, після перерахунку субсидій на неопалювальний період 2018 року значна кількість пенсіонерів може втратити право на державну допомогу по сплаті комунальних платежів.

  • Валентина

    13.09.2017 в 14:37

    Наша сім’я складається з трьох осіб: двоє дорослих (безробітні, бо живемо в селі) і дитина. Маємо приватний будинок 76 кв.м. В зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати субсидія на літній період зменшилася в десять разів. Звернулась до місцевого соцбезу за роз’ясненням. Сказали, що дали нам дозвіл користуватися 12 кубами води, 180 кВт електроенергії та 42 куб. газу, але оплачувати ми повинні самі. Нащо мені їх дозвіл, якщо плачу сама? Загалом субсидія склала 1 грн. за сміття, 16,85 грн. за воду і 22,12 грн. за газ. Просто знущання якесь над людьми!

 

Грошові виплати по безробіттю 2018-2019: умови отримання і розмір допомоги

 27.10.2018  12 комментариев

Згідно із законодавством кожен українець, який залишився без роботи, має право на отримання державної компенсації у вигляді допомоги по безробіттю. При цьому, далеко не кожен знає, як стати на облік в Центр зайнятості та отримати грошову допомогу по безробіттю.

«Юридичний портал» розібрався в процедурі та умовах надання допомоги по безробіттю, а також механізмі обчислення страхового стажу для встановлення розміру грошових виплат.

Хто буде отримувати допомогу по безробіттю у 2018 році?

Допомога по безробіттю надається тільки тим громадянам, хто отримав офіційний статус безробітного. Відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону України «Про зайнятість населення» статус безробітного надається:

  • особам працездатного віку до призначення пенсії (зокрема на пільгових умовах або за вислугу років), які через відсутність роботи не мають заробітку, готові та здатні приступити до трудової діяльності
  • особам, молодше 16 років, які працювали і були звільнені у зв’язку з припиненням або перепрофілюванням підприємств, скороченням чисельності штату
  • інвалідам, які не досягли пенсійного віку і отримують пенсію з інвалідності або соцдопомогу
Як стати на облік в Центрі зайнятості і отримати статус безробітного?

Отримати офіційний статус безробітного в Україні можна вставши на облік в центр зайнятості. Реєстрація безробітних, які звертаються за сприянням у працевлаштуванні, проводиться незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування, оскільки у нас в країні діє Єдина інформаційно-аналітична система державної служби зайнятості.

Процедура постановки на облік на біржу праці і отримання статусу безробітного передбачає збір всіх необхідних документів (перелік наведено нижче в статті) і звернення в найближчий ЦЗ.

При взятті безробітного на облік, на нього заводиться персональна картка, в якій вказуються особисті дані (прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць і рік народження, зареєстроване місце проживання або перебування, ІПН або серія та номер паспорта, відомості про останнє місце роботи або вид діяльності, підстава для припинення трудових відносин відповідно до запису в трудовій книжці або іншого виду діяльності, що підтверджено документально).

Які документи потрібні для центру зайнятості?

Реєстрація безробітних в центрі зайнятості проводиться при подачі наступного пакета документів:

  • паспорт громадянина України
  • облікова картка платника податків
  • трудова книжка або цивільно-правовий договір
  • документ про освіту (диплом, свідоцтво, сертифікат і т.д.)
  • військовий квиток із зазначенням дати взяття на облік (в разі необхідності)
  • довідка з останнього місця роботи про розмір заробітної плати (потрібно, якщо страховий стаж за останні 12 місяців становить не менше півроку)

Додатково до основного переліку документів, необхідних для прийняття на облік безробітного, співробітники біржі праці можуть попросити надати ряд довідок. Так, інваліди, які не досягли пенсійного віку і отримують відповідну пенсію або соцдопомогу, подають копію довідки до акта огляду МСЕК та при наявності пред’являють індивідуальну програму реабілітації.

Для іноземців, які постійно проживають в Україні, передбачена необхідність у пред’явленні посвідки (дозволу) на проживання. Переселенці пред’являють довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи і подають її копію. При цьому, якщо у переселенця відсутні документи, що підтверджують факт його звільнення, в ЦЗ також пред’являють:

  • заяву про припинення трудових відносин, справжність підпису на якій нотаріально завірена, або документ, що підтверджує факт припинення зайнятості (цивільно-правовий договір, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб — підприємців), або відповідне рішення суду — в разі припинення трудових відносин в судовому порядку
  • розрахунковий документ (квитанцію), що підтверджує направлення зазначеної заяви роботодавцю рекомендованим листом з описом вкладення

Відвідування центру зайнятості та підбір підходящої роботи

Після присвоєння статусу безробітного залишається лише відвідувати ЦЗ (не рідше одного разу в 30 календарних днів) і очікувати поки співробітники біржі праці підберуть підходящу вакансію. При цьому, відповідно до законодавства, підходящою роботою вважається та, яка відповідає вашій освіті, професійним навичкам і досвіду роботи.

Інвалідам підходяща посада підбирається відповідно до їх професійних знань і навичок, а також з урахуванням довідки медико-соціальної експертної комісії з висновком про умови та характер праці, індивідуальної програми реабілітації та побажань самого інваліда щодо умов роботи.

Якщо протягом 6 місяців з дня реєстрації безробітному не змогли знайти роботу за фахом, йому запропонують пройти перенавчання на іншу професію з урахуванням його здоров’я, здібностей і потреб ринку праці. При зміні професії за направленням ЦЗ, пошук роботи здійснюється як за новою, так і за попередньою спеціальністю.

Дворазова відмова від запропонованої роботи є підставою для зняття з реєстрації в центрі зайнятості та позбавлення статусу безробітного. Повторна реєстрація на біржі праці можлива не раніше ніж через 90 к.д. з дня зняття з обліку. В цей тримісячний період ЦЗ надаватиме вам лише консультаційні послуги, виплата допомоги по безробіттю проводитися не буде.

Зверніть увагу, що пропуск призначеної дати відвідування центру зайнятості без поважної причини тягне за собою скорочення виплат і / або зняття з обліку. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №198 від 20.03.2013 «Про Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», поважними причинами, наявність яких підтверджено документально, є: хвороба громадянина, смерть членів його сім’ї та родичів, догляд за хворою дитиною ( до 14 років), відвідування лікарні, судових та правоохоронних органів, військкоматів, інших держустанов та інші обставини, що перешкоджають відвідуванню ЦЗ.

Порядок нарахування і виплати допомоги по безробіттю у 2018 році

Коли починають здійснювати виплату допомоги по безробіттю? Мабуть, це питання цікавить безробітних в першу чергу. Згідно ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», грошова допомога призначається з 8-го дня після реєстрації в державній службі зайнятості. При цьому, громадянам, які звільнені з останнього місця роботи за власним бажанням без поважних причин (стаття 38 КЗпП) або за порушення трудової дисципліни, грошові виплати з безробіття нараховуються лише на 91-й день.

Як довго виплачують допомогу з безробіття в Україні?

Відповідно до українського законодавства загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років. Однак, існує ряд нюансів (зокрема стаття звільнення), які впливають на тривалість надання фінансової допомоги безробітним. Так, періоди виплат можуть бути наступними:

  • 720 днів – для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію)
  • 360 днів – стандартна тривалість виплат для більшості громадян
  • 270 днів – при звільненні з останнього місця роботи за власним бажанням без поважних причин, за згодою сторін, а також по пунктах 3, 4, 7, 8 статті 40 і статтями 41 і 45 Кодексу законів про працю України
  • 180 днів – для переселенців, а також молоді, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, звільнилася зі строкової військової служби
Який розмір допомоги по безробіттю у 2018 році?

Мінімальна сума допомоги по безробіттю в Україні в 2018 році становить 544 гривні (Постанова Правління фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття № 149 від 15 грудня 2017). У мінімальному розмірі допомога виплачується тим, хто за останній календарний рік має страховий стаж менше шести місяців або звільнений з останньої роботи з підстав, передбачених п. 3, 4, 7 і 8 ст. 40, ст. 41 і 45 КЗпП, а також переселенцям, випускникам навчальних закладів (без досвіду роботи) і демобілізованим зі служби в армії.

Безробітні, страховий стаж яких за останні 12 місяців до реєстрації на біржі праці перевищує півроку або мають перерву в роботі з поважних причин (строкова військова служба, навчання, догляд за інвалідом I групи або дитиною-інвалідом віком до 18 років або пенсіонером, який потребує постійного стороннього догляду) розмір виплат по безробіттю розраховується в процентному співвідношенні до їх середнього доходу (зарплати) в залежності від страхового стажу, але не менше мінімального розміру допомоги по безробіттю, встановленого для цієї категорії (1440 грн.):

Размер пособия по безработице

Сума виплат залежно від тривалості безробіття плавно зменшується. Так, в перші 90 днів безробітний отримує 100% призначеної йому грошової допомоги, наступні 90 к.д. — 80%, в період, що залишився виплати становлять 70%.

Зверніть увагу, що максимальний розмір фінансової допомоги з безробіття на може перевищувати 4 прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

УжасноПлохоСреднеХорошоОтлично Рейтинг статьи: 4,82 из 5,00

Калькулятор стажу роботи: трудовий, страховий, пенсійний

 28.10.2018  9 комментариев

 

Пенсійне та соціальне законодавство, а також пов’язані з ними нормативні акти, містять кілька різновидів стажу роботи, в тому числі:

  • трудовий (загальний) — це періоди офіційної трудової діяльності, що підтверджуються записами в трудовій книжці. Трудовий стаж може включати в себе такі поняття як загальний, пільговий і спеціальний стаж роботи. У Законі України «Про пенсійне забезпечення» поняття загального стажу роботи в основному застосовується для відмінності його від стажу, що дає право на пільги по призначенню пенсії
  • страховий (пенсійний) — це відрізок часу, протягом якого особа підлягала загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачувалися внески в сумі не менше, ніж мінімальний страховий внесок (ст. 24 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»)
  • спеціальний — це сумарна тривалість певної трудової діяльності на відповідних видах робіт, що дає право на дострокове призначення трудової пенсії
  • пільговий — це період трудової діяльності в шкідливих, небезпечних або специфічних умовах протягом повного робочого дня. Перелік виробництв, робіт, професій, посад і показників, за якими період трудової діяльності може бути віднесений до пільгового стажу, затверджений постановами Кабінету Міністрів України

З введенням страхового стажу (01.01.2004 року) стало не важливо, скільки людина фактично працювала -значення має протягом якого періоду і скільки сплачував роботодавець за неї до Пенсійного фонду. Трудовий стаж, отриманий до січня 2004, автоматично прирівнюється до страхового стажу. Після зазначеної дати для розрахунку пенсії має значення період сплати страхових внесків.

Який стаж потрібен для пенсії?

Пенсійна реформа 2017 року суттєво змінила умови виходу на пенсію для українців. Зокрема, були переглянуті вимоги до пенсійного віку і кількості років страхового стажу. З 1 січня 2018 року піти на пенсію громадяни України можуть в 60, 63 або 65 років залежно від накопиченого за роки трудової діяльності страхового стажу.

 

https://www.lawportal.com.ua/wp-content/uploads/2017/07/umovi-vihodu-na-pensiju.png

Що входить в пенсійний (страховий) стаж?

Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» без сплати внесків до Пенсійного фонду у страховий стаж пенсіонера зараховується:

  • строкова служба в армії
  • догляд за дитиною-інвалідом
  • військова (не строкова) служба
  • відпустка по вагітності та пологам
  • відпустка по догляду за дитиною до 3 років
  • строкова альтернативна (невійськова) служба
  • перебування на фронті або участь у бойових діях
  • період перебування за кордоном дружин або чоловіків дипломатів під час служби
  • інвалідність через нещасний випадок на виробництві або профзахворювання
  • виконання обов’язків батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу
  • служба у воєнізованих формуваннях, гірничорятувальних частинах і аварійно-рятувальних підрозділах, створених відповідно до законодавства України
  • строк отримання матеріальної допомоги на професійну підготовку / перепідготовку та підвищення кваліфікації, а також період отримання допомоги по безробіттю
  • догляд за інвалідом I групи, престарілим, що вимагає постійного догляду (по МСЕК) або особою, що досягла 80 років, якщо такий догляд здійснює непрацююча працездатна людина

Додатково до вищевказаних пунктів в період до 1 січня 2004 року в пенсійний стаж згідно чинного тоді Закону «Про пенсійне забезпечення» включаються:

 

  • навчання у вищих і середніх спеціальних навчальних закладах, училищах і на курсах по підготовці кадрів, підвищенню кваліфікації та перекваліфікації, в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі
  • період проживання дружин офіцерів, прапорщиків і мічманів, а також військовослужбовців надстрокової служби з чоловіками в місцевостях, де була відсутня можливість їх працевлаштування за спеціальністю (не більше 10 років)

Які документи підтверджують пенсійний стаж?

Нарахування та підтвердження страхового стажу за період трудової діяльності до 1 липня 2000 року здійснюється на підставі записів у трудовій книжці, а також інших документів (довідок підприємств, установ і організацій, а також даних держархівів). Після 1 липня 2000 року розрахунок пенсійного стажу проводиться суто за даними персонального обліку в Пенсійному фонді.

Більш детальна інформація про документи і способи підтвердження стажу пенсії – за посиланням.

Як розраховується пенсійний стаж при нарахуванні пенсії?

Пенсійний стаж в Україні обчислюється в місяцях. При цьому, неповний місяць роботи може бути зарахований до страхового стажу в повному обсязі, якщо сума сплачених за цей місяць внесків до Пенсійного фонду не менше мінімального страхового внеску. Якщо з яких-небудь причин страховий внесок був сплачений в меншому розмірі, цей період зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови здійснення відповідної доплати (проводиться співробітниками ПФ за зверненням працівника). Без здійснення доплати, страховий стаж визначається пропорційно сплаченим внескам (за встановленою законодавством формулою).

Який розмір страхового внеску у 2018 році для фізичної особи?

З січня 2011 року в Україні діє Єдиний соцвнесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Единый социальный взнос), який замінив собою чотири раніше існуючих обов’язкових державних соціальних збори: пенсійний, соцстрах (лікарняні), «безробіття» та «нещасний випадок».

З 01.01.2016 року для всіх категорій платників встановлена єдина ставка ЄСВ — 22%. Таким чином, з 1 січня 2018 року всі підприємці, як на загальній системі, так і на єдиному податку, сплачують внесок у розмірі 819,06 гривень на місяць. Для ФОП 1-ої групи єдиного податку з цього року скасована можливість сплати ЄСВ в сумі не менше 1/2 мінімального страхового внеску.

 

Чи враховується безперервність стажу при розрахунку пенсії?

На даний момент безперервність стажу роботи при призначенні пенсії не дає ніяких пільг. Зараз тривалість безперервної роботи має значення хіба що для медичних і соціальних працівників, так як за безперервність стажу їм передбачені надбавки до зарплати. Крім того, деякі підприємства для утримання цінних кадрів за свій рахунок проводять виплати різних премій: кращий працівник, винагорода за вислугу років, додаткова відпустка тощо.

Чи буде враховуватися стаж, отриманий за кордоном при оформленні пенсії в Україні?

Особливості врахування стажу, отриманого за кордоном, залежать від наявності міжнародних договорів про пенсійне забезпечення між Україною та державою, в якій українці працюють. Так, наприклад, при призначенні пенсії в Україні враховується страховий стаж, отриманий в країнах ближнього зарубіжжя: Вірменія, Грузія, Казахстан, Російська Федерація, Білорусь, Азербайджан, Узбекистан, Таджикистан, Молдова, Туркменістан, Киргизстан. З цими державами у нас укладені так звані територіальні договори, тобто пенсія призначається відповідно до чинного законодавства держави, на території якої пенсіонер проживає.

Між Україною, Латвією, Естонією, Литвою, Болгарією, Словаччиною, Польщею, Румунією, Іспанією, Португалією, Угорщиною, Чехією і Монголією діють так звані пропорційні договори про пенсійне забезпечення. Ці угоди передбачають пропорційне фінансування пенсійних виплат, тобто кожна країна платить пенсію за частину трудового стажу, отриманого на її території, пропорційно пенсійним внескам та заробітній платі. При цьому, розмір доходу (заробітку) визначається виходячи з офіційно встановленого курсу на момент призначення пенсії. Перевірка і підтвердження стажу компетентними органами відповідної країни здійснюється Пенсійним фондом за запитом пенсіонера, із зазначенням точної адреси підприємства і його назви.

Робота за кордоном не враховується при нарахуванні пенсії, якщо між Україною та іноземною державою немає договору про соціальне та пенсійне забезпечення (Німеччина, Італія, Ізраїль).

Що робити, якщо не вистачає мінімального страхового стажу для призначення пенсії?

Згідно до ст. 26 Закону «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» наявність у людини мінімально необхідного страхового стажу дає їй право на оформлення пенсії після досягнення встановленого віку. При відсутності потрібного трудового стажу для призначення пенсії, можна укласти договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. Це дасть можливість докупити страховий стаж, але не більше ніж за 5 років.

Придбання відсутнього страхового (пенсійного) стажу шляхом доплати ЄСВ до Пенсійного фонду України проводиться відповідно до ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Перелік осіб, які мають право на добровільну участь у солідарній і / або накопичувальній пенсійній системі визначено статтею 12 Закону «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а саме:

  • особи з 16 років, які не підлягають загальнообов’язковому пенсійному страхуванню відповідно до ст. 11 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
  • іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають та працюють в Україні
  • громадяни України, які постійно проживають або працюють за кордоном

Таким чином, період, за який були виплачені єдині страхові внески, буде зарахований до пенсійного стажу. Умови такої участі, розмір внесків і періодичність їх виплати визначаються відповідним договором з ПФ. Якщо пенсіонер не набув необхідного для пенсії страхового стажу, органами соціального захисту населення йому може бути призначена держдопомога згідно ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію».

Як і за скільки можна купити стаж для пенсії?

Купити стаж в Пенсійному фонді не складно — головне правильно розрахувати скільки років страхового стажу треба докупити щоб мати можливість отримувати пенсію, а не соціальні виплати. Визначитися з кількістю відсутнього стажу допоможуть співробітники ПФ при проведенні попередньої калькуляції розміру пенсії (за зверненням пенсіонера). Також провести обчислення можна самостійно за допомогою програми «Пенсійний калькулятор».

 

Скільки потрібно заплатити за пенсійний стаж? 

Питання актуальне і цікавить багатьох українців, особливо в зв’язку з проведеною пенсійною реформою і збільшенням кількості страхового стажу для набуття права виходу на пенсію. Тому, для більшої наглядності, наведемо приклад розрахунку:

  • Припустимо для отримання пенсії людині не вистачає 1 року (тобто 12 місяців) страхового стажу. Обчислення розміру доплати здійснюється за формулою:

Д = С × К × М, де:

Д – доплата за бракуючий пенсійний стаж

С – страховий внесок з мінімальної заробітної плати за ставкою ЄСВ — 22%

К – коефіцієнт вартості компенсації, який застосовується при одноразовій сплаті

М – кількість місяців стажа, яких не вистачає для пенсії

Отже, з 01.01.2018 по 31.12.2018 мінімальна зарплата становить 3723 гривень. Мінімальний страховий внесок за 22% ставкою ЄСВ (819,06 грн.) З урахуванням коефіцієнта, який застосовується при одноразовій сплаті (за 1 рік — 2) дорівнює 1638,12 грн.

Таким чином, сума, яку необхідно у 2018 році сплатити в ПФ за покупку одного року стажу становить 19657,44 грн. (12 місяців × 1638,12).

Зверніть увагу, що через підвищення мінімальної заробітної плати, розмір компенсації за кожен куплений рік страхового стажу буде збільшуватися.


 

УжасноПлохоСреднеХорошоОтлично Рейтинг статьи: 4,80 из 5,00

 



 

9 online консультации по “Калькулятор стажу роботи: трудовий, страховий, пенсійний”

ЮРИДИЧЕСКАЯ КОНСУЛЬТАЦИЯ ОНЛАЙН 
 

Олег

12.07.2018 в 14:57

Районный пенсионный фонд отказал в оформлении пенсии по возрасту несмотря на то, что в трудовой книжке указан страховой стаж, и выдвинул требование о предоставлении доказательств работы (печати, подписи и соответствующие записи за весь период). Данные в трудовой книжке уже должны являться доказательством необходимого стажа для ПФУ!

Олесь

03.11.2017 в 13:39

Доброго дня, вельми шановні юристи, дуже потрібна ваша допомога. Наш чудовий уряд зробив своєю пенсійною реформою ще один неприємний подарунок громадянам України – суттєво збільшив вимоги до пенсійного стажу. Справа в тім, що моєму батькові через місяць виповнюється 60 років і він міг би піти на пенсію, але в нього невистачає 8 місяців до 15 років стажу. Скільки коштуватиме придбати цей стаж і в скільки років він зможе оформити пенсію, якщо його не докупити? Сподіваюся на відповідь.

Юридический порталКонсультация юриста

03.11.2017 в 18:54

Щоб вийти на пенсію у 60 років у 2017 році необхідно мати не менше 15 років страхового стажу. За невистачаючі 8 місяців стажу потрібно сплатити 11 264 грн., але зробити це потрібно до кінця цього року, адже з 1 січня 2018 для оформлення пенсії потрібно мати вже 25 років стажу. Якщо в цьому році ваш батько не вийде на пенсію, то звернутися за її призначенням він зможе по досягненні 63 років і за наявності як мінімум 17 років стажу.

Татьяна

19.10.2017 в 16:46

Моя мама проработала больше 35 лет на предприятии. Ушла на пенсию по сетке и горячему стажу. Ей насчитали пенсию 1508.00 грн. А после вступления в силу пенсионной реформы сделали перерасчёт и доплатили 560 грн. Подскажите, как проверить правильность начисления пенсии самостоятельно, т.к. пенсионный фонд не предоставляет информации как производился расчёт пенсии? Спасибо за ответ!

Юридический порталКонсультация юриста

19.10.2017 в 17:22

Самостоятельный расчет размера пенсионных выплат можно произвести с помощью «пенсионного калькулятора» на сайте Министерства социальной политики. Кроме того, в ближайшее время все пенсионеры в письменном виде будут проинформированы о размере пересчитанной пенсии (с подробным указанием произведенных расчетов), коэффициенте стажа и учтённого заработка.

Надія

13.10.2017 в 18:36

Будь ласка, допоможіть! Після пенсійної реформи Тігіпка, я не змогла вийти на пенсію у 55-річному віці, так як мені не вистачало страхового стажу. 03 жовтня 1959 року мені виповнилося 58 років, але вихід на пенсію відстрочили до досягнення мною 58 років 6 місяців (тобто до 03 квітня 2018р.). Чи зможу я вийти на пенсію після цієї нової реформи в 2018р., якщо в мене тільки 23 роки 11 місяців страхового стажу?

Юридический порталКонсультация юриста

13.10.2017 в 19:50

Для жінок вимоги до пенсійного віку не змінилися, тому з вашою датою народження ви маєте право вийти на пенсію у 58,5 років. Проте, для того щоб у 2018 мати змогу піти на пенсію необхідно мати стаж 25 років. Вам стажу не вистачає, тому ви можете його докупити і оформити пенсію вже наступного року або продовжити працювати і піти на заслужений відпочинок у 63 роки.

Богдана

27.07.2017 в 08:31

Доброго ранку. Моя мати має трудовий стаж 17 років в Україні, але через скорочення і відсутність робочих місць вимушена була шукати заробіток за кордоном. Вона вже майже 10 років працює в Португалії, але легально тільки 6. Як буде враховуватися робочий стаж при нарахуванні пенсії? Чи зарахують роки праці за кордоном до українського пенсійного стажу? Дякую за консультацію!

Юридический порталКонсультация юриста

27.07.2017 в 09:33

Відповідно до Угоди між Україною та Португальською Республікою українці, які легально працюють на території Португалії мають право на отримання пенсії, яка призначається кожною державою згідно з її законодавством. Таким чином особа може отримувати пенсію від двох країн, незалежно від того, у якій з них вона мешкатиме. Періоди роботи в Україні та Португалії не мають збігатися в часі.

 

З 1 липня почнуть діяти правила заокруглення загальних сум готівкових розрахунків — нагадування від Нацбанку 

26.06.2018 

З 1 липня 2018 р. підприємства торгівлі та сфери послуг у випадку відсутності монет дрібних номіналів будуть проводити заокруглення загальних у чеку сум розрахунків готівкою за товари. Нацбанк звернувся до Мінфіну та ДФС з проханням надати роз'яснення щодо питань, які можуть виникнути під час впровадження механізму заокруглення та не застосувати до бізнесу штрафів за проведення касових операцій, пов’язаних із заокругленням

Про це під час прес-брифінгу повідомив директор Департаменту грошового обігу Національного банку України Віктор Зайвенко.

«Нацбанк упевнений, що правила заокруглення застосовуватимуться справедливо і прозоро для обох сторін розрахунків, – наголосив він. – Застосування правил заокруглення загальних сум розрахунків готівкою спростить щоденні розрахунки громадян та дасть можливість скоротити витрати держави на карбування і забезпечення грошового обігу на понад 90 млн гривень на рік».

Такий ефект вдасться досягти завдяки припиненню з 01 липня 2018 року карбування та випуску у готівковий обіг монет номіналами 1, 2, 5 і 25 копійок і продовження карбування та випуску лише монет номіналами 10 і 50 копійок. 

Монети номіналами 1, 2, 5 і 25 копійок, уведені в обіг раніше, і надалі  використовуватимуться як засіб платежу (грошова одиниця України – гривня і надалі дорівнюватиме 100 копійкам). Національний банк спеціально не вилучатиме з обігу ці монети, і вони перебуватимуть в обігу необмежений період часу до окремого рішення Правління Національного банку.

Заокруглення буде застосовуватися лише у випадку відсутності монет дрібних номіналів при розрахунках готівкою. У разі наявності в покупця монет дрібних номіналів, він і надалі може ними розраховуватися, а в разі наявності таких монет у продавця, він може видати покупцеві решту цими номіналами. Лише у разі відсутності монет зазначених номіналів і у покупця, і у продавця застосовуватиметься правило заокруглення загальної суми покупки в чеку.

«Банки повинні приймати у громадян монети дрібних номіналів без будь-яких обмежень, обмінювати на монети та банкноти інших номіналів, а також видавати клієнтам монети дрібних номіналів за наявності їх у залишку операційної каси», – додав Віктор Зайвенко.

При цьому, заокруглення не здійснюватиметься під час безготівкових розрахунків.

Заокруглення стосуватиметься тільки загальних сум розрахунків готівкою у чеку та розрахунків в акті про видачу коштів чи іншому документі, що оформляється під час повернення коштів у разі повернення товару.

 

Заокруглення відбуватиметься за такими математичними правилами:

  1. сума, що закінчується від 1 до 4 копійок, заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок;
  2. сума, що закінчується від 5 до 9 копійок, заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок.

 

У свою чергу підприємства торгівлі та сфери послуг, що застосовують реєстратори розрахункових операцій, під час проведення готівкових розрахунків мають зазначати в чеках загальні суми до заокруглення та після заокруглення. Заокруглення не є знижкою або надбавкою, рекламою або стимулюванням продажу товарів (робіт, послуг) у значенні цих термінів, визначених законодавством України.

Також Віктор Зайвенко розповів, що Нацбанк провів попередні консультації та обговорення цього питання з державними органами (Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Міністерство фінансів України, Державна фіскальна служба, Міністерство інфраструктури України, Міністерство соціальної політики України, Міністерство юстиції України, Пенсійний фонд) та банками, представниками сфери торгівлі та послуг, іншою діловою спільнотою та громадськістю, які позитивно поставилися до застосування подібних правил заокруглення.

Він зауважив, що Нацбанк зацікавлений, щоб застосування правил заокруглення під час готівкових розрахунків відбувалося комфортно як для споживачів, так і для  суб’єктів господарювання.

Розуміючи, що на початку у суб’єктів господарювання можуть виникнути побоювання стосовно правильності застосування  правил заокруглення, Нацбанк звернувся до Мінфіну та Державної фіскальної служби з проханням надати детальні роз'яснення щодо питань, які можуть виникнути під час впровадження механізму заокруглення та не застосувати до бізнесу штрафних санкцій за проведення касових операцій, пов’язаних із заокругленням.

 ***

Від редакції:

Наразі немає відповідних роз'яснень щодо цих питань ані від Мінфіну, ані від ДФС. Прохання Нацбанку не карати за помилки - це гарно. Але законодавчих підстав для незастосування штрафів не має. Тому кожному суб'єкту господарювання сфери торгівлі слід отримати індивідуальну консультацію від ДФС та від Мінфіну щодо цих питань та розуміти, як діяти.

Нагадаємо, Голова Нацбанку Яків Смолій оголосив про таке рішення регулятора в рамках продовження політики оптимізації готівкового обігу 14.03.2018 р. під час презентації нових обігових монет.

***

Нацбанк також навів  відповіді на деякі актуальні питання, пов'язані з практичним застосуванням заокруглення. 

Наводимо найцікавіші з них:

  1. Чи заокруглюватиметься кожна ціна товару? Правила заокруглення передбачають закруглення лише загальної суми розрахунків у чеку. 
  2. Чи будуть підприємства заокруглювати ціни, якщо у споживачів буде з собою точна сума? У разі наявності монет відповідних номіналів у покупця, чи у продавця, споживачі зможуть використовувати їх у розрахунках. 
  3. Чи будуть підприємства заокруглювати ціни під час безготівкових розрахунків? Ні. При безготівкових розрахунках заокруглення не здійснюється. 
  4. Чи можуть підприємства давати дрібні копійки на здачу? Так. Підприємства, у разі наявності у них відповідних монет, даватимуть їх на здачу. 
  5. Чи зобов'язані підприємства дотримуватися правил щодо заокруглення? У разі відсутності монет відповідних номіналів у покупця та продавця підприємства мають заокруглювати остаточні суми (решту) за будь-якими готівковими платежами відповідно до правил заокруглення. 
  6. Чи потрібно заокруглювати суму, коли клієнт вимагає повернення платежу? Якщо відшкодування виплачується готівкою, а монети не використовуються, підприємства заокруглюють остаточні суми відповідно до встановлених правил. 
  7. Чи зобов'язані підприємства відображати в чеках суми до заокруглення та після нього? Чи потрібно буде їм перепрограмовувати реєстратор розрахункових операцій? Підприємства повинні зазначати в чеках загальні суми покупки до заокруглення та після нього, зокрема, використовуючи механізм надбавок/знижок. Переналаштування реєстраторів розрахункових операцій не потребуватиме значних додаткових витрат.

 

З 1 липня зросте прожитковий мінімум: на що це вплине? 

08.06.2018 

З 01.07.2018 р. прожитковий мінімум на одну особу збільшиться і становитиме 1 777 грн (1841 грн для працездатних осіб). На які основні показники це вплине та як зростуть суми соціальних допомог?

«Вісник. Офіційно про податки»

З 01.07.2018 р. прожитковий мінімум на одну особу збільшиться і становитиме 1 777 грн.

Для основних соціальних і демографічних груп населення прожитковий мінімум буде таким:

  • для дітей віком до 6 років — 1 559 грн;
  • дітей віком від 6 до 18 років — 1 944 грн;
  • працездатних осіб — 1 841 грн;
  • осіб, які втратили працездатність — 1 435 грн.

Проте мінімальна заробітна плата станом на 01.07.2018 р. не змінюється і становить:

  • у місячному розмірі — 3 723 грн;
  • у погодинному розмірі — 22,41 грн.

Зазначимо, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

Далі розглянемо, на які основні показники вплине підвищення прожиткового мінімуму та як зростуть суми соціальних допомог.

Індексація зарплати

Індексації підлягає зарплата працівників у межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Отже, з 01.07.2018 р. індексації підлягає зарплата працівників у розмірі 1 841 грн.

Аліменти

Мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

Отже, розмір аліментів у липні 2018 р. становитиме:

  • для дітей у віці до 6 років не менше 779,5 грн (15 59 грн × 50 %);
  • для дітей у віці від 6 до 18 років — 972 грн (1 944 грн × 50 %).

Виплати з безробіття

Допомога з безробіття не може перевищувати чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Отже, максимальний розмір допомоги по безробіттю в липні 2018 р. — 7 364 грн (1 841 × 4).

Декретні

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами надається у розмірі 100 % середньомісячного доходу жінки (стипендії, зарплати, допомоги з безробіття тощо) на місяць, але для тих жінок, які не є найманими працівниками чи підприємцями, які сплачують ЄСВ, вона не може бути меншою, ніж 25% розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатної особи.

Отже, з 01.07.2018 р. така допомога в розрахунку на місяць не може бути меншою, ніж 460,25 грн (1 841 × 25 %).

Як повідомляла Держпраці, мінімальний розмір усієї такої допомоги, що надається органами праці і  соцзахисту, залежно від тривалості періоду вагітності та пологів, з 1 липня становитиме: 1933 грн (126 днів); 2148 грн (140 днів); 2915 грн (190 днів).

 Допомога одиноким матерям

Цю допомогу надають у розмірі, що дорівнює різниці між 100 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

Отже, з 01.07.2018 р. для дітей до шести років максимальний розмір допомоги становитиме 1 559 грн, від 6 до 18 років — 1 944 грн, від 18 до 23 років (якщо дитина навчається на стаціонарі) — 1 841 грн.

Допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

Така допомога надається також тим дітям, батьки яких не мають можливості утримувати дитину, або їхнє місце проживання невідоме.

Її надають у розмірі, що дорівнює різниці між 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї з розрахунку на одну особу за попередні шість місяців. Максимальний розмір допомоги для дітей до шести років становить 779,5 грн (1 559 грн × 50 %), від 6 до 18 років — 972 грн (1 944 грн × 50 %).

Від редакції:

Наведені вище показники змінилися разом зі зростанням прожиткового мінімуму. А що залишиться без змін, про що треба пам’ятати? 

1) Мінімальний розмір посадового окладу.  Мінімальні посадові оклади у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму протягом року залишаються на рівні січня 2018 року – 1762 грн. Проте це лише мінімальний показник, і роботодавцям приватного сектору не забороняється переглядати та підвищувати посадові оклади протягом року за їх самостійним рішенням;

2) Єдиний соцвнесок (ЄСВ). На розмір мінімального страхового внеску у 2018 році зміна прожиткового мінімуму не впливатиме, оскільки він розраховується як добуток мінімальної зарплати та ставки ЄСВ у розмірі 22%. Не змінюватиметься й розмір максимальної величини доходу, на який нараховується ЄСВ. Адже з 01.01.2018 р. цей показник прив’язали до розміру мінімальної зарплати. Зараз він становить 15 мінімальних зарплат (55845 грн.), а не 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, як в минулому році. Ця зміна вплинула й на наступний показник;

3) Лікарняні та декретні. Згідно із ч. 2 ст. 24 Закону №1105, сума допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною або хворим членом сім’ї) в розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування ЄСВ. Аналогічна норма існує і щодо допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами (ч. 2 ст. 26 Закону № 1105). Оскільки поки що розмір мінімальної зарплати ВРУ не переглядала, цей показник з 1 січня 2018 року не змінюється;

4) Фінансова відповідальність за порушення трудового законодавства. Розміри штрафів за порушення трудового законодавства, встановлені ст. 265 КЗпП, залежать від розміру мінімальної зарплати на момент виявлення відповідного виду порушення. Тому зміна прожиткового мінімуму ніяк не вплине на розміри штрафів. Отже, при проведенні перевірок Держпраці протягом 2018 року буде застосовувати штрафи залежно від виду порушення, виходячи з розміру мінімальної зарплати, яка діятиме на час такої перевірки. 

Також залишаться без змін, зокрема: 

1) граничний розмір добових – 372,30 грн (по Україні), 80 євро (закордон).

2) сума податкової соцпільги, а також граничний розмір доходу, який дає право на ПСП. 

3) сума неоподатковуваного (ПДФО і ВЗ) доходу у вигляді подарунків. 

4) суми неоподатковуваної ПДФО нецільової благодійної допомоги.  

5) ставки єдиного податку для І та ІІ групи: 

  • для платників І групи – 176,20 грн,
  • для платників ІІ групи – 744,60 грн.

6) ставки податку на нерухоме майно і транспортний податок.  

7) збір за паркування;

8) судовий збір. 

9) плата за адмінпослуги та держмито;

10)  адміністративний збір та плата за надання відомостей з ЄДР;

11) плата за відомості з Державного земельного кадастру.

 

В Україні змінять правила нарахування субсидій

Корреспондент.net, 28 квітня 2018, 19:03

В Україні змінять правила нарахування субсидій

Фото: Корреспондент.net

Кабмін вносить зміни у програму надання субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг

Кабмін прийняв рішення про внесення змін до програми надання субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг з метою запобігання випадкам зловживань.

В Україні з 1 травня вступлять у силу нові правила нарахування субсидій. Про це у п'ятницю, 27 квітня, заявила прес-служба Кабінету міністрів.

 

Так, тепер, якщо у власності сім'ї є автомобіль, якому менше п'яти років, крім мопеда і авто, наданого органом соціального захисту населення, субсидію не призначатимуть.

 

Субсидія скасовується, якщо площа квартири перевищує 120 кв. метрів, а будинку - 200 кв. м, крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей.

 

Також повідомляється, що доходи від оренди майна, від здачі в оренду квартири, необхідно буде вказувати в деклараціях про доходи - в новій графі "інші доходи".

 

Ті, хто претендують на субсидію, але не реєструються як безробітні, позаяк працюють без оформлення, органи соцзахисту будуть автоматично рахувати дохід у розмірі 5286 гривень (три прожиткові мінімуми).

 

Зміниться також і тарифікація на газове опалення. З 1 травня соціальна норма буде наближена до реальних обсягів споживання - 4,5 кубометрів на 1 квадратний метр площі, електроопалення - 30 кіловат на годину на квадратний метр площі.

 

Своєю чергою, змінені умови оформлення субсидії для внутрішньо переміщених осіб. Відтепер вони зможуть оформити субсидії без укладення договорів на оренду житла - на підставі заяви та декларації, також була спрощена процедура отримання субсидій жителями об'єднаних територіальних громад.

Нова Заява про призначення субсидії з 01.05.2018

Зразок заповнення заяви 2018

Нова Декларація 2018

Зразок заповнення Декларації 2018

 

АРХІВ 2017 РОКУ

архів випускникам 2017 року

архів 22 червня 2017 року

Міжнародний день людей похилого віку Дата створення: 12:34 25.09.2017
28 серпня - Успіння Пресвятої Богородиці Дата створення: 14:16 28.08.2017
З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ Дата створення: 09:14 24.08.2017
День Конституції України Дата створення: 12:38 23.06.2017
Розпочато роботу сайту Дата створення: 19:32 09.03.2017

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *